Sérült vagy hibás termék a garanciális időszak alatt
Ingyenes szállítás 10 000 Ft felett!
0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Sérült vagy hibás termék a garanciális időszak alatt

  1. TERMÉKKEL KAPCSOLATOS REKLAMÁCIÓ

Webáruházunk törekszik arra, hogy minőségi termékeket tudjon vásárolni tőlünk és mindezeket ismert és megbízható beszállítóktól szerezzük be Önnek. Ha, azonban a termék nem működik, javítjuk, cseréljük vagy visszatérítjük a hibás termék vételárát.

A reklamáció első lépéseként kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken! A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan kapom meg a jótállási jegyet?

A garancialevelet a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük a termék átvételétől számított 3 munkanapon belül.

Nem kaptam jótállási jegyet, nincs kitöltve a jótállási jegyem, mi a teendő?

Amennyiben nem kapott jótállási jegyet, kérjük írja meg e-mail címünkre és utólag pótoljuk az elmaradást.

A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll, webáruházunk kötelessége kifogásával foglalkozni.

Mennyi ideig tarthat a javítás?

Törekszünk arra, hogy a javítás tizenöt napon belül megtörténjen, ugyanakkor a kijavítás vagy a kicserélés időtartama ennél hosszabb ideig is eltarthat, ekkor webáruházunk köteles Önt tájékoztatni a kijavítás vagy csere várható időtartamáról.

Milyen jellegű dokumentumok szükségesek a reklamáció kezeléséhez?

Kérem töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken.

A reklamációs űrlapon tüntesse fel az adatait, a rendelésszámot, a termék(ek) megnevezését. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a tapasztalt hibát, valamint csatolja a hibát igazoló fényképeket. Kérjük a fényképet próbálja a legjobb minőségben elkészíteni, lehetőleg a legjobb fényhatások mellett és több szögből is fényképezzen.

Az eredeti csomagolásban kell visszaküldenem a terméket?

Nem kell, ugyanis a csomagolás nem része a panaszkezelési eljárásnak. Ha azonban az eredeti csomagolás elérhető, segít a termék szállítás közben a megfelelő védelem biztosításában.

A terméket viszont mindig gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során további károk ne keletkezzenek benne.

A panaszeljárásban részesülő termékkel együtt a tartozékokat is vissza kell küldenem?


Igen, tartozékokkal együtt küldje vissza a terméket. Előfordulhat, hogy a szerviznek  a tartozékokra is szüksége lesz, így lényegesen lerövidülhet a termék javítási ideje.


Ha a tartozék sérült meg, akkor a fő terméket is vissza kell küldenem?


Az ilyen reklamációt mindig egyénileg bíráljuk el, a beérkező reklamáció után felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk arról, hogy a termék tartozékát vagy az egész terméket kérjük e visszaküldeni.


Hogyan kapom meg a javított terméket?


A javított terméket a reklamációs űrlapon, az Ön által megadott címre küldjük vissza.


Ha kiderül, hogy nem javítható a termék


Amennyiben a reklamációs osztály részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, webáruházunk köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség webáruházunk köteles a vételárat 8 napon belül a vevő részére visszatéríteni.


Hogyan és hol tudok informálódni a panaszkezelésről?


Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.


Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
További információt a kertaktiv.hu  Általános Szerződési Feltételeiben (link) talál.