A megrendelt termék a szállítás során megsérült
Ingyenes szállítás 10 000 Ft felett!
0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

A megrendelt termék a szállítás során megsérült

  1. A TERMÉK SÉRÜLTEN ÉRKEZETT

Kérjük minden esetben ellenőrizze a terméket a kiszállításnál.

 

A csomag átvételekor a vásárlónak ellenőrizni kell a csomagolás épségét. Ha a csomagolás sérült kérje a futárt a kárjegyzőkönyv felvételéről. A sérülés nem minden esetben vonja maga után a termék valódi sérülését.

Ha a sérült termék átvétele mégis megtörtént kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken.

A reklamációs űrlapon tüntesse fel az adatait, a rendelésszámot, a termék(ek) megnevezését. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a tapasztalt hibát, valamint csatolja a hibát igazoló fényképeket. Kérjük a fényképet próbálja a legjobb minőségben elkészíteni, lehetőleg a legjobb fényhatások mellett és több szögből is fényképezzen

A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.

Gyakran ismételt kérdések

Át kell vennem egy olyan terméket, amelynek látszólag sérült csomagolása van?

Ha a terméknek láthatóan sérült csomagolása van, akkor sem jelenti azt, hogy a termék a csomagolás belsejében sérült. Kérjük, minden esetben a futár jelenlétében ellenőrizze a termék sértetlenségét is.

Ha az ellenőrzés elmarad és a termék sérült

Kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot, az adott terméket a sérüléssel és a termék csomagolásával együtt fényképezze le és csatolja az űrlaphoz. A dokumentáció elbírálása után 3 munkanapon belül értesítjük Önt a további lépésekről.

Hogyan tudom visszaküldeni a sérült terméket?

A termék visszaküldése a beérkezett reklamációs űrlapot követően, az Ügyfélszolgálatunk legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a termék visszaküldésével kapcsolatban.

Webáruházunk a termék visszaszállítását GLS futárszolgálattal, csomag felvétel lehetőségével oldja. A futárszolgálatnál megrendeljük a csomagfelvételt, így Önnek nincs más dolga, mint előre egyeztetett időpontban átadni a futárnak a gondosan becsomagolt terméket minden tartozékával együtt.

 

Hogyan és hol tudok informálódni a panaszkezelésről?


Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.



Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
További információt a kertaktiv.hu  Általános Szerződési Feltételeiben (link) talál.