0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Kedves Vásárlóink,

tájékoztatjuk Önöket, hogy rendeléseiket 2025. december 21-ig fogadjuk.

Ügyfélszolgálatunk 2025. december 19-ig, péntekig elérhető. Minden kérdésükre készséggel válaszolunk.

Hálásan köszönjük, hogy 2025-ben is a mi webáruházunkat választották. Nagyra értékelünk minden rendelést és visszajelzést — Önök motiválnak minket a folyamatos fejlődésre.

A következő évben új fejezetet nyitunk: webáruházunk teljesen megújul, és ezzel együtt termékkínálatunk is friss, újragondolt irányt kap. Érdemes lesz továbbra is velünk tartani, és figyelemmel kísérni oldalunkat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy webáruházunk fejlesztése során rendelés leadására átmenetileg nem lesz lehetőség. Ugyanakkor a már leadott rendelésekhez kapcsolódó reklamációkat és ügyfélszolgálati megkereséseket továbbra is folyamatosan kezeljük.

Köszönjük az egész éves bizalmat — várjuk Önöket 2026-ban is!

A csomag nem a megrendelt terméket tartalmazza

Téves áru / Nem a megrendelt terméket kaptam

Amennyiben nem azt kapta, amit rendelt, először is elnézését kérjük.

A tévesen kiszállított termék kapcsán kérjük, hogy mielőbb töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken.

Előzetes egyeztetést követően mi gondoskodunk a visszaszállítással kapcsolatban, nem kell Önnek vesződnie ezzel.

A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.

Gyakran ismételt kérdések

Ha megrendeléskor Ön követett el hibát, visszaküldheti a bontatlan és sértetlen csomagolású termékeket. Ebben az esetben a vásárlót a termék(ek) visszaküldésével járó szállítási költségeket terhelik.

Magyar Postával - INLEA-HU Kft Postán Maradó, 2900 Komárom, 1-es posta, Czibor Zoltán utca 3.

Futárszolgálattal - INLEA-HU Kft, Veľký Harčáš 133. Komárno 945 01, Slovensko. Futárszolgálattal történő szállítás esetén a külföldi raktárunkba tudja küldeni a terméket: Az alábbi weboldalon megtudhatja, melyik a legkedvezőbb futárszolgálat: https://www.futarlista.hu/

Igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel elkészíteni a megrendeléseket, amennyiben mégis előfordul, hogy nem a megrendelt terméket kapta, elnézését kérjük. Az alábbi reklamációs űrlapunkat kitöltve a hiba leírása mezőnél nevezze meg a helytelenül kiszállított terméket, esetleg csatoljon fényképet is a kézbesített termékről, dobozról.

Ügyfélszolgálati munkatársunk az űrlap beérkezése után legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a probléma mihamarabbi megoldása érdekében.

Abban az esetben ha a hiba a részünkről történt a termék(ek) cseréjét csomag cserével oldjuk. A megfelelően kitöltött reklamációs űrlap beérkezése után, a reklamációs osztályunk, legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a csomagcsere egyeztetésével kapcsolatban. Ez a szállítási mód Önnek plusz költséggel nem jár. Ha a reklamációs osztályunkkal megbeszélték a csomagcsere várható időpontját, Önnek nincs más tennivalója, mint a terméket (sértetlen és nem használt állapotban) gondosan visszacsomagolni, minden papírjával és címkéjével együtt. Amikor az új rendelést (vagyis a cserét) hozza a futár, a nem megfelelő terméket kell átadni a futárnak, aki viszi a csomagcímkét és a terméket visszaszállítja a raktárunkba.

Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

További információt az inlea.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.