A csomag nem a megrendelt terméket tartalmazza
0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

A csomag nem a megrendelt terméket tartalmazza

  1. TÉVES ÁRU / NEM A MEGRENDELT TERMÉKET KAPTAM

Amennyiben nem azt kapta, amit rendelt, először is elnézését kérjük.

A tévesen kiszállított termék kapcsán kérjük, hogy mielőbb töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken.

Előzetes egyeztetést követően mi gondoskodunk a visszaszállítással kapcsolatban, nem kell Önnek vesződnie ezzel.

Gyakran ismételt kérdések

Rossz terméket rendeltem


Ha megrendeléskor Ön követett el hibát, visszaküldheti a bontatlan és sértetlen csomagolású termékeket. Ebben az esetben a vásárlót a termék(ek) visszaküldésével járó szállítási költségeket terhelik.




Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Magyar Postával - INLEA-HU Kft Postán Maradó, 2900 Komárom, 1-es posta, Czibor Zoltán utca 3. 

Futárszolgálattal -  INLEA-HU Kft, Veľký Harčáš 133. Komárno 945 01, Slovensko. Futárszolgálattal történő szállítás esetén a külföldi raktárunkba tudja küldeni a terméket: Az alábbi weboldalon megtudhatja, melyik a legkedvezőbb futárszolgálat: https://www.futarlista.hu/

 

Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem

Igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel elkészíteni a megrendeléseket, amennyiben mégis előfordul, hogy nem a megrendelt terméket kapta, elnézését kérjük. Az alábbi  reklamációs űrlapunkat kitöltve a hiba leírása mezőnél nevezze meg a helytelenül kiszállított terméket, esetleg csatoljon fényképet is a kézbesített termékről, dobozról.

Ügyfélszolgálati munkatársunk az űrlap beérkezése után legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a probléma mihamarabbi megoldása érdekében.

Hogyan juttatom vissza a rosszul kézbesített terméket, illetve hogyan kapom meg a megrendelt terméket?

Abban az esetben ha a hiba a részünkről történt a termék(ek) cseréjét csomag cserével oldjuk. A megfelelően kitöltött reklamációs űrlap beérkezése után, a reklamációs osztályunk, legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a csomagcsere egyeztetésével kapcsolatban. Ez a szállítási mód Önnek plusz költséggel nem jár. Ha a reklamációs osztályunkkal megbeszélték a csomagcsere várható időpontját, Önnek nincs más tennivalója, mint a terméket  (sértetlen és nem használt állapotban) gondosan visszacsomagolni, minden papírjával és címkéjével együtt. Amikor az új rendelést (vagyis a cserét) hozza a futár, a nem megfelelő terméket kell átadni a futárnak, aki viszi a csomagcímkét és a terméket visszaszállítja a raktárunkba.

Hogyan és hol tudok informálódni a panaszkezelésről?


Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.

 


Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
További információt a kertaktiv.hu  Általános Szerződési Feltételeiben (link) talál.