Reklamáció
A sikeres reklamáció menete
Az INLEA csapatának fontos, hogy vásárlóink teljes megelégedettséggel használják a termékeinket. Ennek okán igyekszünk az esetlegesen felmerülő problémákat lehetőségeinkhez mérten orvosolni.
A reklamáció sikeres megoldásához minden esetben szükség lesz:
- - írásos értesítére, Reklamáiós űrlap kitöltését a reklamacio@inlea.hu email címre elküldeni vagy a termékkel együtt visszaküldeni részünkre
- - fényképre, (amennyiben technikai okok miatt nem lehetséges a fénykép készítés -abban az esetben a lejjebb megadott címre a reklamált terméket kérjük visszaküldeni)
- - vásárlást igazoló dokumentumra, (számla emailben kerül kiküldésre a rendeléskor megadott email címre)
ezt követően bíráljuk el a reklamáció további menetét. A reklamációk kezelése a gyártói egyeztetés után történik. Garanciális csere esetén a hibás terméket vissza kell juttatnunk a gyártóhoz, így csere csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a visszaküldés megoldható (amennyiben szükséges, úgy a GLS futárszolgálat segítségével visszahozatjuk a terméket).
Gyári csomagolásból hiányzó alkatrészek esetén kérjük szintén írásban jelezni reklamációt a pótolandó termék megnevezésével, amelyhez a csomagolásban található szerelési ábra nyújt segítséget.
Átvételkor észlelt sérülés esetén:
A csomag átvételekor a vásárolónak ellenőrizni kell a csomagolás épségét. Mindennemű felületi sérülésről a futárral jegyzőkönyvet kell készíttetni. A sérülés nem minden esetben vonja maga után a termék valódi sérülését, azonban jegyzőkönyvvel együtt az ügyintézés ideje lerövidülhet.
A termék valódi sérülése észlelése esetén az Ön teendője a következő:
1) lefényképezi a csomagolást különösen azon a részen, ahol a termék sérülése és a csomagolóanyag érintkezett
2) lefényképezi a sérülés helyét
3) kitölti a Reklamációs űrlap c. dokumentumot
4) számla másolatát csatolja (számla emailben kerül kiküldésre a rendeléskor megadott email címre)
A dokumentumokat elküldi a reklamacio@inlea.hu email címre.
Használat során keletkezett sérülés/meghibásodás esetén:
Abban az esetben, ha a mindennapi használat során keletkezik a terméken sérülés vagy egyéb meghibásodás, abban az esetben hagyja abba a termék használatát a további sérülés és balesetveszély miatt. Ezután a sérült termékről készült fényképeket és a kitöltött dokumentumokat a reklamacio@inlea.hu email címre küldje el.
1) lefényképezi a sérülést
2) kitölti a Reklamációs űrlap c. dokumentumot
4) számla másolatát csatolja (számla emailben kerül kiküldésre a rendeléskor megadott email címre)
A reklamációs ügyintézés attól a naptól kezdődik, amikor a bejelentés megtörténik.
Reklamációját igyekszünk a legrövidebb időn belül
kivizsgálni, ennek ideje maximum 30 napot vehet igénybe. Az írásban érkezett panaszt 15 napon belül
érdemben megválaszoljuk.
Amennyiben technikai okok miatt nem lehetséges a fénykép készítése a sérült termékről - abban az esetben a következő címre kérjük visszaküldeni a reklamált terméket:
Magyar Postával: INLEA-HU kft. Postán Maradó, Czibor Z. u. 3. Komárom 2901
Visszaküldés során kérjük a terméket gondosan becsomagolni, hogy a szállítás során további károk ne keletkezzenek benne. A feladás után a feladószelvényt kérjük gondosan megőrizni.
Email elérhetőség: reklamacio@inlea.hu