06 21 2000 310

Reklamáció

A sikeres reklamáció menete


Az INLEA csapatának fontos, hogy vásárlóink teljes megelégedettséggel használják a termékeinket. Ennek okán igyekszünk az esetlegesen felmerülő problémákat lehetőségeinkhez mérten orvosolni. 


A reklamáció sikeres megoldásához minden esetben szükség lesz:

-        -  írásos értesítére, Reklamáiós űrlap kitöltését a reklamacio@inlea.hu email címre elküldeni vagy a termékkel együtt visszaküldeni részünkre

-        -  fényképre, (amennyiben technikai okok miatt nem lehetséges a fénykép készítés  -abban az esetben a lejjebb megadott címre a reklamált terméket       kérjük visszaküldeni)

-        -  vásárlást igazoló dokumentumra, (számla emailben kerül kiküldésre a rendeléskor megadott email címre)


ezt követően bíráljuk el a reklamáció további menetét. A reklamációk kezelése a gyártói egyeztetés után történik. Garanciális csere esetén a hibás terméket vissza kell juttatnunk a gyártóhoz, így csere csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a visszaküldés megoldható (amennyiben szükséges, úgy a GLS futárszolgálat segítségével visszahozatjuk a terméket).

Gyári csomagolásból hiányzó alkatrészek esetén kérjük szintén írásban jelezni  reklamációt a pótolandó termék megnevezésével, amelyhez a csomagolásban található szerelési ábra nyújt segítséget.

 

Átvételkor észlelt sérülés esetén:

A csomag átvételekor a vásárolónak ellenőrizni kell a csomagolás épségét. Mindennemű felületi sérülésről a futárral jegyzőkönyvet kell készíttetni. A sérülés nem minden esetben vonja maga után a termék  valódi sérülését, azonban jegyzőkönyvvel együtt az ügyintézés ideje lerövidülhet. 

termék valódi sérülése észlelése esetén az Ön teendője a következő:

1) lefényképezi a csomagolást különösen azon a részen, ahol a termék sérülése és a csomagolóanyag érintkezett

2) lefényképezi a sérülés helyét

3) kitölti Reklamációs űrlap c. dokumentumot

4) számla másolatát csatolja (számla emailben kerül kiküldésre a rendeléskor megadott email címre)

A dokumentumokat elküldi reklamacio@inlea.hu email címre.

 

Használat során keletkezett sérülés/meghibásodás esetén:

Abban az esetben, ha a mindennapi használat során keletkezik a terméken sérülés vagy egyéb meghibásodás, abban az esetben hagyja abba a termék használatát a további sérülés és balesetveszély miatt. Ezután a sérült termékről készült fényképeket és a kitöltött dokumentumokat a reklamacio@inlea.hu email címre küldje el.

1) lefényképezi a sérülést

2) kitölti a Reklamációs űrlap c. dokumentumot

4) számla másolatát csatolja (számla emailben kerül kiküldésre a rendeléskor megadott email címre)

A reklamációs ügyintézés attól a naptól kezdődik, amikor a bejelentés megtörténik.


Reklamációját igyekszünk a legrövidebb időn belül kivizsgálni, ennek ideje maximum 30 napot vehet igénybe. Az  írásban érkezett panaszt 15 napon belül érdemben megválaszoljuk.


Amennyiben technikai okok miatt nem lehetséges a fénykép készítése a sérült termékről - abban az esetben a következő címre kérjük visszaküldeni a reklamált terméket:

Magyar Postával: INLEA-SK s.r.o. Postán Maradó, 2900 Komárom, Czibor Zoltán utca 3.

Egyéb futárszoglálattal: INLEA-SK s.r.o. Senný trh 7. Komárno 94501, Slovak Republic

Visszaküldés során kérjük a terméket  gondosan becsomagolni, hogy a szállítás során további károk ne keletkezzenek benne. A feladás után a feladószelvényt kérjük gondosan megőrizni.


Email elérhetőség: reklamacio@inlea.hu 


Reklamációs űrlap letöltése