Reklamáció
0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Reklamáció

A sikeres reklamáció menete


Az INLEA csapatának fontos, hogy vásárlóink teljes megelégedettséggel használják a termékeinket. Ennek okán igyekszünk az esetlegesen felmerülő problémákat lehetőségeinkhez mérten orvosolni. 

A reklamációk kezelése a gyártói egyeztetés után történik. Garanciális csere esetén a hibás terméket vissza kell juttatnunk a gyártóhoz, így csere csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a visszaküldés megoldható (amennyiben szükséges, úgy a GLS futárszolgálat segítségével visszahozatjuk a terméket).

Gyári csomagolásból hiányzó alkatrészek esetén kérjük szintén írásban jelezni  reklamációt a pótolandó termék megnevezésével, amelyhez a csomagolásban található szerelési ábra nyújt segítséget.

 

Átvételkor észlelt sérülés esetén:

A csomag átvételekor a vásárolónak ellenőrizni kell a csomagolás épségét. Mindennemű felületi sérülésről a futárral jegyzőkönyvet kell készíttetni. A sérülés nem minden esetben vonja maga után a termék  valódi sérülését, azonban jegyzőkönyvvel együtt az ügyintézés ideje lerövidülhet. 

Használat során keletkezett sérülés/meghibásodás esetén:

Abban az esetben, ha a mindennapi használat során keletkezik a terméken sérülés vagy egyéb meghibásodás, abban az esetben hagyja abba a termék használatát a további sérülés és balesetveszély miatt. A reklamációs ügyintézés attól a naptól kezdődik, amikor a bejelentés megtörténik.

Az Aga24 Online s.r.o. -nak törekednie kell arra, hogy a kijavítás vagy kicserélés legfeljebb tizenöt napon belül  kerüljön  elvégzésre.  Ha  a  kijavítás  vagy  a  kicserélés  időtartama  a  tizenöt  napot meghaladja,  akkor  a  fogyasztót  kötelességünk  tájékoztatni  a  kijavítás  vagy  a  csere  várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történhet.

A következő címre kérjük visszaküldeni a reklamált terméket:

Aga24 Online s.r.o.  Postán Maradó, 2900 Komárom, 1-es posta, Czibor Zoltán utca 3.

Futárszolgálattal történő szállítás esetén a külföldi raktárunkba tudja küldeni a terméket: Aga24 Online s.r.o., Veľký Harčáš 139. Komárno 945 01, Slovensko. Az alábbi weboldalon megtudhatja, melyik a legkedvezőbb futárszolgálat: https://www.futarlista.hu/

Visszaküldés során kérjük a terméket  gondosan becsomagolni, hogy a szállítás során további károk ne keletkezzenek benne. A feladás után a feladószelvényt kérjük gondosan megőrizni.

Email elérhetőség: reklamacio@inlea.hu 


Reklamációs űrlap letöltése PDF-ben

Reklamációs űrlap letöltése WORD-ben