0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Kedves Vásárlóink,

tájékoztatjuk Önöket, hogy rendeléseiket 2025. december 21-ig fogadjuk.

Ügyfélszolgálatunk 2025. december 19-ig, péntekig elérhető. Minden kérdésükre készséggel válaszolunk.

Hálásan köszönjük, hogy 2025-ben is a mi webáruházunkat választották. Nagyra értékelünk minden rendelést és visszajelzést — Önök motiválnak minket a folyamatos fejlődésre.

A következő évben új fejezetet nyitunk: webáruházunk teljesen megújul, és ezzel együtt termékkínálatunk is friss, újragondolt irányt kap. Érdemes lesz továbbra is velünk tartani, és figyelemmel kísérni oldalunkat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy webáruházunk fejlesztése során rendelés leadására átmenetileg nem lesz lehetőség. Ugyanakkor a már leadott rendelésekhez kapcsolódó reklamációkat és ügyfélszolgálati megkereséseket továbbra is folyamatosan kezeljük.

Köszönjük az egész éves bizalmat — várjuk Önöket 2026-ban is!

A csomag nem tartalmaz minden egyes megrendelt terméket

A küldemény hiányosan érkezett / Megrendelésem nem teljes

Sajnáljuk, hogy nem érkezett meg az összes megrendelt termék az Ön részére. Kérjük, hogy mielőbb tájékoztasson minket arról a termékről, amelyet nem kapott meg és természetesen intézkedünk azzal kapcsolatban, hogy a hiányzó tétellel kapcsolatos ügyintézés mihamarabb megoldódjon.

Kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken!

A reklamációs űrlapon tüntesse fel az adatait, a rendelésszámot, a termék(ek) megnevezését. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a problémát.

A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.

Gyakran ismételt kérdések

Ebben az esetben kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken. A hiba leírás mezőben nevezze meg a pótolandó terméket, amelyhez a csomagolásban található szerelési ábra nyújt segítséget. A dokumentáció elbírálása után 3 munkanapon belül értesítjük Önt a továbbiakról.

Ha a rendelése több részből tevődik össze, azt a címkén látható számsor jelzi pl. 1/2, 2/2. Amennyiben nem kapta meg rendelésének összes tételét kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen. Kollégáink a csomagkövetési szám alapján utána járnak a hiányzó rendelésének.

Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.