0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Kedves Vásárlóink,

tájékoztatjuk Önöket, hogy rendeléseiket 2025. december 21-ig fogadjuk.

Ügyfélszolgálatunk 2025. december 19-ig, péntekig elérhető. Minden kérdésükre készséggel válaszolunk.

Hálásan köszönjük, hogy 2025-ben is a mi webáruházunkat választották. Nagyra értékelünk minden rendelést és visszajelzést — Önök motiválnak minket a folyamatos fejlődésre.

A következő évben új fejezetet nyitunk: webáruházunk teljesen megújul, és ezzel együtt termékkínálatunk is friss, újragondolt irányt kap. Érdemes lesz továbbra is velünk tartani, és figyelemmel kísérni oldalunkat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy webáruházunk fejlesztése során rendelés leadására átmenetileg nem lesz lehetőség. Ugyanakkor a már leadott rendelésekhez kapcsolódó reklamációkat és ügyfélszolgálati megkereséseket továbbra is folyamatosan kezeljük.

Köszönjük az egész éves bizalmat — várjuk Önöket 2026-ban is!

A megrendelt termék a szállítás során megsérült

A termék sérülten érkezett

Kérjük minden esetben ellenőrizze a terméket a kiszállításnál.

A csomag átvételekor a vásárlónak ellenőrizni kell a csomagolás épségét. Ha a csomagolás sérült kérje a futárt a kárjegyzőkönyv felvételéről. A sérülés nem minden esetben vonja maga után a termék valódi sérülését.
Ha a sérült termék átvétele mégis megtörtént, kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken!

A reklamációs űrlapon tüntesse fel az adatait, a rendelésszámot, a termék(ek) megnevezését. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a tapasztalt hibát, valamint csatolja a hibát igazoló fényképeket. Kérjük a fényképet próbálja a legjobb minőségben elkészíteni, lehetőleg a legjobb fényhatások mellett és több szögből is fényképezzen

A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.

Gyakran ismételt kérdések

Ha a terméknek láthatóan sérült csomagolása van, akkor sem jelenti azt, hogy a termék a csomagolás belsejében sérült. Kérjük, minden esetben a futár jelenlétében ellenőrizze a termék sértetlenségét is.

Kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot, az adott terméket a sérüléssel és a termék csomagolásával együtt fényképezze le és csatolja az űrlaphoz. A dokumentáció elbírálása után 3 munkanapon belül értesítjük Önt a további lépésekről.

A termék visszaküldése a beérkezett reklamációs űrlapot követően, az Ügyfélszolgálatunk legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a termék visszaküldésével kapcsolatban.

Webáruházunk a termék visszaszállítását GLS futárszolgálattal, csomag felvétel lehetőségével oldja. A futárszolgálatnál megrendeljük a csomagfelvételt, így Önnek nincs más dolga, mint előre egyeztetett időpontban átadni a futárnak a gondosan becsomagolt terméket minden tartozékával együtt.

Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

További információt az inlea.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.