0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Kedves Vásárlóink,

tájékoztatjuk Önöket, hogy rendeléseiket 2025. december 21-ig fogadjuk.

Ügyfélszolgálatunk 2025. december 19-ig, péntekig elérhető. Minden kérdésükre készséggel válaszolunk.

Hálásan köszönjük, hogy 2025-ben is a mi webáruházunkat választották. Nagyra értékelünk minden rendelést és visszajelzést — Önök motiválnak minket a folyamatos fejlődésre.

A következő évben új fejezetet nyitunk: webáruházunk teljesen megújul, és ezzel együtt termékkínálatunk is friss, újragondolt irányt kap. Érdemes lesz továbbra is velünk tartani, és figyelemmel kísérni oldalunkat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy webáruházunk fejlesztése során rendelés leadására átmenetileg nem lesz lehetőség. Ugyanakkor a már leadott rendelésekhez kapcsolódó reklamációkat és ügyfélszolgálati megkereséseket továbbra is folyamatosan kezeljük.

Köszönjük az egész éves bizalmat — várjuk Önöket 2026-ban is!

A termékhiba a vásárlást követő 14 napon belül

A termék a vásárlást követő 14 napon belül meghibásodott

Sajnáljuk, hogy a termék a vásárlást követően azonnal meghibásodott. Ha a terméket raktárunkba visszahozza vagy a kézhezvételtől számított 14 napon belül elküldi a reklamációs osztálynak, akkor az adott helyzetet Az adásvételi szerződéstől való elállással oldjuk meg.

1.lépés
Elállási szándékát az Elállási nyilatkozat kitöltésével jelezze részünkre. A kitöltött Elállási nyilatkozatot kérjük küldje el a reklamacio@inlea.hu email címünkre.
Az email tárgy mezőjébe kérjük tüntesse fel a rendelés számát az alábbi formában: “Rendelés 1234567890 - elállás”

2.lépés
A termék visszaküldése (a beérkezett elállási nyilatkozatot követően, az Ügyfélszolgálatunk legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a termék visszaküldésével kapcsolatban)

Webáruházunk a termék visszaszállítását GLS futárszolgálattal, csomag felvétel lehetőségével oldja. A futárszolgálatnál megrendeljük a csomagfelvételt, így Önnek nincs más dolga, mint előre egyeztetett időpontban átadni a futárnak a gondosan becsomagolt terméket minden tartozékával együtt.

Gyakran ismételt kérdések

Elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a termék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni.

Az utánvéttel küldött csomagokat, sajnos nem tudjuk átvenni!

A fizetett vételár teljes összegének visszatérítéséhez a termék visszaküldésének teljesnek kell lennie, beleértve a csomagban szereplő összes tartozékot is. Hiányos termék esetében nem áll módunkban visszatéríteni a teljes vételárat.

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek esetében). Amint azonban eldöntöttük, hogy nincs szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vásárló felelősséggel tartozik az eladó felé. Így az eladó nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni.

A 14 nap 14 naptári napot jelent, mely a termék átvételét követő első naptári naptól kezdődik el (például, ha a terméket pénteken vette át, a 14 napos határidő első napja szombat).

A határidő betartása érdekében döntő fontosságú az elállás érdekében a termék visszaküldésének időpontja. Amennyiben a 14 nap letelte után postázza a terméket, abban az esetben az elállási jog nem gyakorolható.

Meghibásodott termék esetében, ha ez a vásárlást követő 14 napon belül történik, a termék visszaküldésének költsége a vállalkozást terheli.

A termék árát a termék visszaküldése után, az elállási nyilatkozat átvételétől számított 14 napon belül fizetjük vissza az Ön részére.

A visszafizetésre ugyanazon a módon kerül sor, ahogy Ön a vételárat kifizette, kivéve készpénzes vagy utánvétes vásárlás esetén. Készpénzes vagy utánvétes vásárlás esetén a vételár az Elállási nyilatkozatban Ön által megadott bankszámlára kerül visszafizetésre.

Bankkártyás fizetés esetében is lehetőség van a vételár bankszámlára történő visszautalására, ebben az esetben kérjük az Elállási nyilatkozatban úgyszintén adja meg a bankszámlaszámot.

A visszatérítést a webáruházunk mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a vásárló bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

További információt az inlea.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.