0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Kedves Vásárlóink,

tájékoztatjuk Önöket, hogy rendeléseiket 2025. december 21-ig fogadjuk.

Ügyfélszolgálatunk 2025. december 19-ig, péntekig elérhető. Minden kérdésükre készséggel válaszolunk.

Hálásan köszönjük, hogy 2025-ben is a mi webáruházunkat választották. Nagyra értékelünk minden rendelést és visszajelzést — Önök motiválnak minket a folyamatos fejlődésre.

A következő évben új fejezetet nyitunk: webáruházunk teljesen megújul, és ezzel együtt termékkínálatunk is friss, újragondolt irányt kap. Érdemes lesz továbbra is velünk tartani, és figyelemmel kísérni oldalunkat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy webáruházunk fejlesztése során rendelés leadására átmenetileg nem lesz lehetőség. Ugyanakkor a már leadott rendelésekhez kapcsolódó reklamációkat és ügyfélszolgálati megkereséseket továbbra is folyamatosan kezeljük.

Köszönjük az egész éves bizalmat — várjuk Önöket 2026-ban is!

Sérült vagy hibás termék a garanciális időszak alatt

Termékkel kapcsolatos reklamáció

Webáruházunk törekszik arra, hogy minőségi termékeket tudjon vásárolni tőlünk és mindezeket ismert és megbízható beszállítóktól szerezzük be Önnek. Ha, azonban a termék nem működik, javítjuk, cseréljük vagy visszatérítjük a hibás termék vételárát.

A reklamáció első lépéseként kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken! A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.

Gyakran ismételt kérdések

Törekszünk arra, hogy a javítás tizenöt napon belül megtörténjen, ugyanakkor a kijavítás vagy a kicserélés időtartama ennél hosszabb ideig is eltarthat, ekkor webáruházunk köteles Önt tájékoztatni a kijavítás vagy csere várható időtartamáról.

Kérem töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken.

A reklamációs űrlapon tüntesse fel az adatait, a rendelésszámot, a termék(ek) megnevezését. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a tapasztalt hibát, valamint csatolja a hibát igazoló fényképeket. Kérjük a fényképet próbálja a legjobb minőségben elkészíteni, lehetőleg a legjobb fényhatások mellett és több szögből is fényképezzen.

Nem kell, ugyanis a csomagolás nem része a panaszkezelési eljárásnak. Ha azonban az eredeti csomagolás elérhető, segít a termék szállítás közben a megfelelő védelem biztosításában.

A terméket viszont mindig gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során további károk ne keletkezzenek benne.

Igen, tartozékokkal együtt küldje vissza a terméket. Előfordulhat, hogy a szerviznek a tartozékokra is szüksége lesz, így lényegesen lerövidülhet a termék javítási ideje.

Az ilyen reklamációt mindig egyénileg bíráljuk el, a beérkező reklamáció után felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk arról, hogy a termék tartozékát vagy az egész terméket kérjük e visszaküldeni.

A javított terméket a reklamációs űrlapon, az Ön által megadott címre küldjük vissza.

Amennyiben a reklamációs osztály részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, webáruházunk köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség webáruházunk köteles a vételárat 8 napon belül a vevő részére visszatéríteni.

Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

További információt az inlea.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.